سلام خوبین تو 14هفته 4روز معلوم میشه جنسیت جنین ؟

۹ پاسخ

کار اشتباه منو نکن بمون ۱۵ هفته و یکی دوروز برو

واسه من 11 هفته مشخص شد

سونوگرافی غرب.توی ستارخان هست.خوتستی آدرس بهت میدن.اقای دکتر مسعود مومنی

سلام اره.من هفته ۱۸ رفتم داپلر و انومالی انجام دادم .تعیین جنسیت بهم گفت.تازه آقای دکتر گفت اگه هفته دوازدهم میمونی بهت میگفتم

بله به احتمال خیلی زیاد قطعی میگن

از ۱۶ هفته به بعد

ارهذمن 12هفته بودم دقیق جنسیتدبا اطمینان کفتن بهم

اگه دقیق میخوای بمون پونزده شونزده ب بعد
ممکنه چهارده بری احتمالی بگن بهت

با دستگاه های پیشرفته اره

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هجدهم بارداری