14هفته و 4روز برم سونوگرافی جنسیت و میگن؟؟

۵ پاسخ

برای من که ۱۵ هفته رو گفت مشخص نیست انومالی میگن

بمظرم نرو همون ۱۸ هفته انومالی برو که دگ خیالت راحت باشه

نه ۱۵ هفته و ۲ روز مطمعن تره

منم امروز ۱۴هفته و ۴ روزم میخواستم برم گفتم تا سه شنبه وایسم بشم دقیق ۱۵ ببینم چی میشه

اره معمولا مبگن شیاهتش به دختره یا پسر

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۶ ماهگی
مامان مهرسانا🎀مهراسا مامان مهرسانا🎀مهراسا ۸ ماهگی
مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی