برای من که ۱۵ هفته رو گفت مشخص نیست انومالی میگن
بمظرم نرو همون ۱۸ هفته انومالی برو که دگ خیالت راحت باشه
نه ۱۵ هفته و ۲ روز مطمعن تره
منم امروز ۱۴هفته و ۴ روزم میخواستم برم گفتم تا سه شنبه وایسم بشم دقیق ۱۵ ببینم چی میشه
اره معمولا مبگن شیاهتش به دختره یا پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.