خانما بالا واژنم سمت چپ خفیف درد میگیره طبیعیه؟

۱ پاسخ

اگه هراز گاهی درد میکنه طبیعیه برای انقباض رحیمی هستش،چون فرم رحم درحال تغییره

سوال های مرتبط