خانما ایودی گذاشتن درد داره؟

۲ پاسخ

نه دردش خیلی کمه،یه حالتی مثل درد پریوده. بعدشم مسکن بخوری یه روز اینا دیگه هیچ دردی هم نیس

منم میخوام بذارم دخترخالم میگفت باید روز دوم یا سوم پریود بذاری که دهانه رحم بازه دردش کمتره

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی