۳ پاسخ

من باتوجه گرفتم تا ۴ ماهگی تو گهواره می‌خوابید ولی بعدش که دیگه غلت میزد نمیموند تو گهواره

گهواره خوبه
باعث میشه که کمتر نیاز به بغل کردن داشته باشی، مخصوصا اولش که مریضی، من بعد زایمان دیدم نیازه گرفتم

بیرون من الانم میبرمش ولی گهواره نگرفتم کلا

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۵ ماهگی
مامان کیانا ودلانا ♥️ مامان کیانا ودلانا ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری