۵ پاسخ

عزیزم این رو امتحان کنین شاید جواب بده:
توی بشقاب خودتون غذاش رو بریزین و جلوی بچه تون شروع کنین به خوردن، خیلی آروم و طوری که ببینه چیکار میکنین بخورین از غذا، انگار غذای خودتونه، و بعدِ دو سه قاشق، بهش تعارف کنین و بگین از غذای مامان یکم میخوری؟ و با قاشق خودتون بهش بدین..
که فکر کنه داره غذای شما رو میخوره..
برای من، گاهی که پسرم خوب غذا نمیخوره، این روش جواب میده.. مگر اینکه بخاطر درد لثه ها و در آمدن دندون هاش غذا نخوره..

اکر مشکلی نداره وزنش خوب چی کار بچه داری ، حد خودش میخوره
وقتی والد اینجور میکنه بچه هم استرس میگیره لج میکنه
ولش کن به حال خودش

شربت نئوزینک بهش بده هم زینک داره هم اشتهاآوره روزی دو تا سه سی‌سی بهش بده

دکتر بردی؟

شیرخشکشو عوض کن شاید طعمشو دوست ندارع

سوال های مرتبط