۲ پاسخ

عزیزم من رفتم ۳ ماه بعدش طبیعی باردار شدم.
اطمینان کن به دکتر کارش خیلی دقیق و درسته.
خیلیا بودن بعد سال ها درمان بی نتیجه، طبیعی باردار شدن.

مامان دوستم ۲۵سال پیش رفته پیشش سه قلو باردار شده الان دوستم سه قلوان یه دختر و دوتا پسر

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🫀👼 مامان دونه انار🫀👼 هفته سیزدهم بارداری