خانمای ۱۱هفته که رابطه دارید اگه مایع منی بریزهداخل عیب نداره؟

۸ پاسخ

نه نباید ریخته شه

اشکال داره عزیز دلم باعث انقباض میشه تا هفته های آخر با جلوگیری باید باشه

باعث انقباض میشه نباید ریختع شع داخل

کلا رابطه تو سه ماه اول خوب نیس
حالا شما میخوای مایع منی هم ریخته بشه و ایراد هم نداشته باشه ؟
هوووووف😑😑

بابا نکنید مردا باید بفهمن دیگه

نباید ریخته بشه اصلا
خودتم نباید زیاد ارضا بشی باعث انقباض رحم میشه دهانه رحمت باز میشه یا باعث سقط میشه یا زایمان زودرس

به هیچ عنوان نباید ریخته بشه خیییلی خطرناکه عزیزم دهانه رحم رو شل میکنه باعث سقط میشه

نه عزیزم چه مشکلی داره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷آوا👼🏻🎀 مامان 🩷آوا👼🏻🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری