واکسن 4ماهگی چه فرقی داره عوارضش با 2ماهگی

۸ پاسخ

چون چهارماهگی دوتا تزریق داره میگن سنگین تره ولی بازم بچه با بچه فرق داره
الحمدلله پسر من واسه واکسنش اذیتم نکرد همش مث هم بود واسش سبک بودن
ولی من چهارماهگی تا رسیدم خونه رو پاهام بود مدام تب چک میکردم و کمپرس میذاشتم و اینا
فقط واسه سرویس از جام بلند میشدم
کلا هم یکی دوروز مراقبت میخواد

مامانا مرسی پاسخ دادین
تا چقدر تب چک شه
و با چه فاصله زمانی

من سه شنبه زدم دقیقا مثل ۲ ماهگی بود

کمی تب میکنه حواست باشه

همون تب

وای من چقد استرس داشتم اصن اینقدر راحته

هیچ راحتتره فقط برو حالشو ببر خواهر خخ

راحتر بود واسه ما

سوال های مرتبط

مامان الا مامان الا ۱۴ ماهگی