خانوما تو این ماه آدم ورم کنه طبیعیه یانه؟

۹ پاسخ

من از هفته 12تاالان ورم دارم

منم تاحالا ورم نکردم

من صبحا که از خواب بیدار میشم یکم ورم دارم
نمک غذاتو کمتر کن
شیرینی جاتم کمتر استفاده کن

اره بابااات

فشار خونت بالا نیس؟

آره
خیلی یهویی زیاد شد دکتر برو
ولی ورم معمولی طبیعیه

من ک فعلاورم نکردم ولی دیگه طبیعی

من ک ندارم نمیدونم دیگخ

من بارداری اولم خداروشکر اصن ورم نکردم اینبارم فک نکنم اقن ورم کنم
بعضیا ورم میکنن بعضیا نه

سوال های مرتبط

مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوقا مامان فندوقا ۲ ماهگی
مامان فندق🥰 مامان فندق🥰 روزهای ابتدایی تولد