برو دکتر شاید آزمایش ۲۴ ساعته بنویسه ورم زیاد یکی از علائم دفع پروتیینه
طبیعی نیس من که هنو ورم نکردم ورم زوده برات
اگه تار میبینید یا سر دل هم درد دارین یه بیمارستان برین
زیر نظر باشی بهتره
منم پاهام اویزون باشه اینطور ورم میکنه میشینم و میخابم زیرش بالش میزارم ک بالاتر باشه ورمش میخابه
ولی شما اگه علائم دیگه ای هم دارید حتمن به دکترتون بگید ممکنه مسمومیت بارداری باشه
نمک اصلا نخور
نمک و کم کن اب زیاد بخور برای ۸ماه ورمت یکم زیاده
حس میکنم طبیعی نیس عزیزم نمکتو کامل حذف کن به دکترتم مشورت کن
بگردم چه زیاد ورم کردی🥲
عزیزم خیلی ورم داره پاهات بنظرم حتما به دکترت بگو
نه اصلا طبیعی نیست حتما برو دکتر خطرناکه
بنظرم نه حتما با دکترت درمیون بزار چون دکتر من گفت اگه ورم ناگهانی داشتی حتما بیا
به نظرم زیادی ورم داره
چقد زیاد، مسمومیت نگرفته باشی
اصلا طبیعی نیست
یا خدا ترسیدم
زیاده. برو دکتر
خیلیه من اصلا ورم نکردم...خیار و کاهو بخور برا ورم خوبه...برو زایشگاه نشون بده
خیلی زیاده حالا خیلی مونده تا زایمان به نظرم طبیعی نیست دکتر برو
وای نه دختر برو دکتررر
واای نههه فک نکنم خیلی ورم کردی
حتماً با دکترت مشورت کن
منم ورم دارم دست و پام،آزمایش دفع پروتئین هم داده بودم ماه پیش خوب بود،نمیدونم چیکارکنم
نه زیاده
زانوی چپم ورم کرده درد میکنه کسی میدونه دلیلش چی میتونه باشه؟
وای چ باحاله🥺😂
نه من اصلا ورم ندارم
ن برو دکتر
هفتت پایینه آخراش بود اوکی بود برو دکتر
حس میکنم خیلی زیاده
آره منم خیلی ورم دارم
فک کنم زیادیه
من فکر نمیکنم طبیعی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.