خانوما پام ورم کرده طبیعیه

تصویر
۱۵ پاسخ

عزیزم ورم کردن تا حدی طییعی اما بازم نمیشه راحت از کنارش گذشت اگر علاعم دیگه داشتی حتما تا درمانگاه یا بیمارستان برو

ماما به من گفت نباید تو بارداری ورم کنی طبیعی نیست

آره عزیزم دیگ رفتی تو ماه سخت سرپا زیاد نمون

منم ورم کرده طبیعیه
اگه یک طرفه ورم کنه سردرد تاری دیدی تهوع داشته باشی باید بری بیمارستان
من هرکاری میکنم ورم رو دارم
نمک هم نمیخورم

من از ماما پرسیدم گفت اگ بدون درده یا یک طرفه نیس مشکلی نیس اصلا خب ورم کردن ک کلا عادیه من تو ی روز ورم کردم

اگ درد نمیکنه یا یک طرفت نیس طبیعی هس خب منم ماه هشتم باد کرد پاهام

ازمیش دفع پروتئین ۲۴ ساعته بده حتما

خیلی زیاد ورم کردن..منم ورم کرده پاهام نه در این حد

منم همینم

ن گلم طبیعی نیست
من ازمایش دادم یکم دفع پروتئین داشتم
دوباره ازمایش پروتئین ۲۴ساعته دادم منتظرم جوابش بیاد

منم ورم دارم در همین حد ازمایشو قندو همه‌ چیزم نرمال بود

برو دکترت برات ازمایش بنویسه اگه طوریت نبود بخاطر سنگینی وزنته من از ماه نهم ورم داشتم هنوزم بعد زایمانم دارم جوراب واریس دکترم برام نوشته بپوشم

عزیزم ازمایش گلوکوزت خوب بود؟

وای چقدر زیاد.نمک نخووور.پیاده روی کن رومبل نشین پاهات اویزون نباشه

برو بیمارستان دیگ ۸ ماهگی به بعد هیچ چیزی طبیعی نیستش

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی