خانما ورم پا تو ۳۲ هفته ماه هشتم طبیعیه ؟؟؟؟

۵ پاسخ

اگه هر دوتا پا اندازه هم ورم داشته باشن آره
ولی اگه ورم یکی از پاها خیلی بیشتر از اون یکی باشه باید پیگیری بشه

بله عزیزم طبیعیه نمک و بادمجان ترشی اینارو خیلی مراعات کن

اره عزیزم همه چی طبیعیه😄

اره تا یه حدی
برای منم داره

اره بابا طبیعیه منم پاهام به زور می‌ره توکفش سعی کن نمک زیاد مصرف نکنی

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱ ماهگی