مامانا بچه بیشتر رو‌جه سایز پوشکی میمونه؟

۸ پاسخ

سایز ۲ با یک به نظرم هیچ فرقی نمیکنه زیادنخر

۴خیلی استفاده میشه

اوایل یکم ۲ و بیشتر ۳
بعدش دیگه یک سالی رو ۴ هست
خیلی مواقع هم با همون تموم میشه دیگه بسته به چثه ی بچه ۵ هم به کار میاد

بستگی به وزن بچه داره

۴ـ۵.

3 رو‌سه‌چهار ماهی میمونه بعدش دیگه4
بستگی به جثه بچه داره دختر من دو و نیم سالشه هنوز 4میبندم

۴ و ۵

سایز ۲ که اصلا به درد نمیخوره ۳ هم خیلی کم .

سوال های مرتبط

مامان آیماه 🌙💞 مامان آیماه 🌙💞 ۴ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی