۵ پاسخ

واکسن یکسال نیم سخته

خیلی راحته نترس

من دیروز زدم سبک بود تبم نکرد

نه واکسن یک سالگی سخت نیست اصلا تب نمیکنن واکسن یک سال ونیم خیلی سخته

من پری روز زدم خیلی سبک بود خداروشکر

سوال های مرتبط