اگر زود بگیری تو بزرگسالی مشکلات اضطراب میگیره. شوهرا با گرون شدن پوشک سریع میگن کم کم یادش بده بره دسشویی. گفتم بیخود حرف نزن بچه تا کامل حرف نیفته بنوته جیشش را بگه و قشنگ بتونه راه بره. درکش بره بالا باید پوشک بشه. زیر دوسال اصلا فکر اینو نکن از پوشک بگیریش
ازاین پوشک های ساده بگیر واسش با لاستیک ببند
اره من روزا بیشتر بازه پوشاک نمیکنم از وقتی که بیدار میشه هر نیم ساعتی میبرمش
من حتی دیدم سه سال میگیرن
خوب هنوز زودشه
دختر من کامل کامل دستشوییها دوسه ماهیه میگه
اره بعد بردار هوا گرمه بهتره اگه حیاط داشته باشین تو حیاط بازی میکنه خونه رو کثیف نمیکنه من پسرمو بعد عید برمیدارم الان میبرمش جیش میکنه
از سال نیم میتونی چون بچه حرف میزنه دیگه خودتم باید تلاش کنی زود به زود ببری دستشویی بچه زود دیاد میگیره
بزن به پوشکش بگو جیش تا یاد بگیره بخصوص وقتی میفهمی داره جیش میکنه بعد کم کم خودش میگه
من انشالله تابستون درسته جیش میگه ولی باز میزنم
۲سال و نیمگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.