شمام حین شیر دهی تشنتون میشه🤕

۱۸ پاسخ

ارههه خیلییی فقط اب یخ حالمو جا میارهه

آره آب جوشیده زیاد بخور آب سرد نخوری

شدیدااااااا

به شددددددت

سلام عزیزم مبارک باشه انشالا خوش قدم باشه❤️

ساریناااااا
رفتم تاپیکاتو خوندم
مبارکت باشه مادررررر
الهی ک قدم دخمل کوچولوت پر از خیر و برکت باشه براتون عزیزممم
خیلی خوشحال شدم برات😍😍😍

نه عزیزم

بعضی موقع ها خیلی یک دفعی گشنم میشه

پس من چرا از آب فراریم

عزیزم بدنت تو این دوران به آب بیشتری احتیاج داره. واسه همین تشنت میشه

به شدت

اره خیلی

اره خیلیییی

دیگه داری شیرمیدی ابم باید زیادبخوری

الانم همینم

اوایل اره خیلییی

اره من بعد زایمان شبی یه بطری اب میخوردم

نه🤔🤣

سوال های مرتبط

مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی