۵ پاسخ

ای وای من همش صلوات میفرستم نپره تو گلوش😐😐😐

وای اره😐

بنظرم مال هورمونها باشه

اره من احساس ناراحتی میکنم اصن
انگار دلم نمیخواد شیرش بدم 😅😅😅

اره 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی