اره خیس عرق میشدم اوایل خوب میشه به مرور
اصلا طبیعی نیس به من بعد زایمان گفتن اگه تب و لرز داشتی تا ۴۰ روز بیا زایشگاه همین بیمارستان
چون شیر تو نمیدوشی تو سینت میمونه بخاطر اون
آره عزیزم منم اینجوری بودم دکترم گفت بخاطر اینه که شیر توی سینه هات مونده باید خالی بشه
من فقط یه شب لرز کردم
شیرت و بدوش نمونه تو سینه ات
من ۲۴ روز پیش سزارین شدم هنوزم چند شب ی بار لرز خعلی بدی میگیرم
من فک میکردم از عوارض دارو بی حسیه😐
من که افتضاح بودم عزیزم خیلی تب و لرز داشتم بعد ۲۰ روز خوب شدم ولی به دکترت بگو
نزار شیر تو سینه ات بمونه
تب شیره حتماا برو دکتر
زخمت عفونت نکرده یا قدیمیا میگن شیرت زیاد باشه و بچت همشو نتونه بخوره تب میکنی
آره بهش میگن تب شیر
نباید بزاری شیر خیلی توی سینه هات بمونه وگرنه تب و لرز میکنی و آبسه میشه
دکتر به من گفت تب و لرز بعد زایمان باید به پزشک حتما گفته بشه
البته من خودم دو شب تب و لرز کردم ولی دیگه ۴۰ روزم گذشته بود آخرم نفهمیدم چرا
ولی شما تازه ۷ روزه زایمان کردی حتما به دکترت بگو انشاءالله هیچی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.