۸ پاسخ

من الان ۳استفاده میکنم

سه چهار ماهگی

۱ماه و نیم ۲ماه بستگی به وزن بچه داره

واای شوهره منم رفته پوشک بخره 🤣🤣

من از سایز یک تا شش بیست بسته گرفتم برداشتم گفتم گرون میشه.اشکال ندارع بردار

اشکال ندارع منم خریدم گذاشتم هست دیگ برای خودش 3و 4 فک کنم 6ماه

😂😂😂😂

حالا خراب که نمیشه 😂 بذار بعدا استفاده می‌کنی.
روش زده واسه چند کیلو مناسبه

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی