من الان ۳استفاده میکنم
سه چهار ماهگی
۱ماه و نیم ۲ماه بستگی به وزن بچه داره
واای شوهره منم رفته پوشک بخره 🤣🤣
من از سایز یک تا شش بیست بسته گرفتم برداشتم گفتم گرون میشه.اشکال ندارع بردار
اشکال ندارع منم خریدم گذاشتم هست دیگ برای خودش 3و 4 فک کنم 6ماه
😂😂😂😂
حالا خراب که نمیشه 😂 بذار بعدا استفاده میکنی.
روش زده واسه چند کیلو مناسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.