۹ پاسخ

احساس میکنم فقط منم که شیربرنجو با نمک دوس دارم🥲😂شیرین دوس ندارم اصلا

ساناز جان تا اومدم تاپیکتو بخونم پاک کرده بودی،تورو خدا بگو جنینی که زودرس شده بود چیشده؟؟؟🥺🥺🥺🥹🥹🥹🥹

من ساعت پنج صبح هوس بستنی زمستونی کرده بودم 😁😋

الان منم هوس کردم🥹

اره یکم هل و یکم وانیل خوشمزه ترش میکنه

منم‌دلم‌حلوا میخاد کیک میخاد شله زرد میخاد شیر دارم هل ندارم و گلاب ک شیر برنج درست کنم آرد ندارم‌حلوا درست کنم شله زرد هم دلم مخاد خوشمزه باشه یکی دیگ درست کنه برام خودم بد درست میکنم هعیی💔

اگه نمیتونی بگو اطرافیان برات درس کنم منم دلم خواست😁

بخووور بخوووووووررر ضرری نداره 🤣🤣🤭😉

خوبه که درست کن بخور هل هم بریز

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرزین کوچولو مامان فرزین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی