۵ پاسخ

من ترس از دست دادن عزیزامو..گرفته بودم . و افسردگی شدید ..یکی اینجا گفت قرص آهن معجزه می‌کنه..هر شب خوردم ..حالا نمی‌دونم واقعا معجزه کرد یا با مرور زمان خوب شد...من دقیق تا سه ماه شدید بود..الان بهترم

منم خیلی استرس و دلهره دارم یه ترس عجیبی یه مدت تو وجودمه نمیدونم از جی میترسم ولی انگار یه ته ترسی دارم یه حالتی که نمیتونم تعریفش کنم ،، قبلا عاشق تنهایی بودم لذت میبردم الان دم غروبا خصوصا دلم‌ عجیب میگیره و حس‌ میکنم‌از‌دنیا و‌ادما دورم و عقبم🥺

از همون اول هیچی افسرده شدم

سوال منم هست
همیشه اضطراب دارم خصوصا مهمون که میاد در این حدم که دستام میلرزه

ختنه کردی پسرتو عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان ایسان ایهان مامان ایسان ایهان ۱۴ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان ۱۲ ماهگی