۴ پاسخ

من تو ۳۱ هفته بچم ۱۶۵۰ بود دکتر گفت خوبه ولی خودم لیدی میل خریدم در ضمن بگم شوهرم اشپزه و خورد خوراکمم تو این مدت واقعا خوب بود

پروتئین تخم مرغ صبح ها دوتا
گوشت کبابی مثل جوجه کباب سینه مرغش غنی از پروتئینه
آجیل چهارمغز
دلستر
شیر خرما
لوبیا و عدس پخته
حلیم و شیربرنج

دکترت چی گفت؟

عدس
آجیل
شیر
گوشت
زیاد بخور چیزای مقوی بزا جون بگیره

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانم😍 مامان دلارز خانم😍 ۷ ماهگی
مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی