۹ پاسخ

عزیزم وزنش نرماله
خیلی خودتو درگیر صدک نکن
اینو رادیولوژیست من که دکتر خیلی باتجربه ایه گفت
فقط پروتئین مثل گوشت و عدس و تخم مرغ بیشتر بخور
همینطور جودوسر و گرانولا و ماست

یکم کمه بیشتر بخور

من۳۱هفتع و ۳روز رفتم۱۵۰۰بود کمه☹️

من اخر صدک و نفهمیدم

وزنش خوبه
منم ۳۱ هفته و۳ روز رفتم ۱۷۰۰ بود

یکم کمه شروع کن لیدی میل بخوری و مپوتیین

صدک ۲۲ یعنی از بین صد تا نوزاد وزنش از ۲۲ تا بیشتر
و از ۷۸ تا کمتر

عزیز یکم کمه وزنش

وزنش خوبه

سوال های مرتبط