عزیزم وزنش نرماله
خیلی خودتو درگیر صدک نکن
اینو رادیولوژیست من که دکتر خیلی باتجربه ایه گفت
فقط پروتئین مثل گوشت و عدس و تخم مرغ بیشتر بخور
همینطور جودوسر و گرانولا و ماست
یکم کمه بیشتر بخور
من۳۱هفتع و ۳روز رفتم۱۵۰۰بود کمه☹️
من اخر صدک و نفهمیدم
وزنش خوبه
منم ۳۱ هفته و۳ روز رفتم ۱۷۰۰ بود
یکم کمه شروع کن لیدی میل بخوری و مپوتیین
صدک ۲۲ یعنی از بین صد تا نوزاد وزنش از ۲۲ تا بیشتر
و از ۷۸ تا کمتر
عزیز یکم کمه وزنش
وزنش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.