شمام نزدیک پریودی سینه درد میگیرین

۶ پاسخ

من بعد سقطم دیگه سینهام حساس نمیشن حتی دیگ دلدرد و اینام ندارن 🥲

ن فقط خودت

آره منم خیلی سینه درد میشم

من اولین باره این ماه سینه درد گرفتم

آره یکی از علائمه پریودیه

من اره

سوال های مرتبط