کیا انتی بچه پاهاش بسته بوده انومالی چی بوده جنسیت

۶ پاسخ

من پسر بود

من رفتم انتی بسته بود انومالی پسر بود

سلام دوستان من بلد نبودم چطوره باید پیام بزارم ببخشید اگر وسط پیام شما پیام گذاشتم بی زحمت راهنماییم میکند .به نظرتون این بیبی چک من مثبته ۲ روز مونده به موعد

تصویر

منم رفتم پشتش بود کلا
ولی دختر بود

منم رفتم دختربود

خاهرشوهرم رفت دختر بود

سوال های مرتبط

مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی