کاش زودتر زایمان کنم راحت بشم

۸ پاسخ

تازه لذتشو ببر
حاملگی دوره جالب بامزه هسته وقتی به دنیا بیاد بچه روزای اول ماه های اول خیلی سخته

انشالله سال دیگه هنوز کجای کاری

دیگه مادر شدن سختی های خاص خودشو داره
زایمان کنیم هم یه جور دیگه اذیتیم
کلا تو این دنیا راحتی وجود نداره ولی مهم اینه که دیدت چطور باشه
ما هممون اذیتیم ولی به امید دیدار بچمون داریم صبر میکنیم و لذت میبریم تا این دوران طی بشه

انشاالله به امید خدا زود میگذره عزیزم

از چه لحاظ اذیتی عزیزم؟

هنو خیلی مونده که😅

توی هفته 22 مگه اذیت میشید که میخاید راحت بشید

باس نی نی میفروشم ت تایپیکام عکس گذاشتم خوشت اومد بیا روبیکا کانال دارم قیمت حراجی😁
@avinashap11

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان فاتح مامان فاتح ۶ ماهگی