مشکلی نداره عزیزم نگرانش نباش به دانه اسیاب کن بریز روابجوش چندصبح بخورسرفه ات قطع میشه من خودم ریه ام حساسیت داره سرماخوردم بدجور سرفه میزدم خوردم خوب شدم خداروشکر ضررنداره♥
من که این درد دندون امونمو بریده .فکر کنم رسیده به عصب قاشق بهش بخوره جیغم در میاد .سر اون بچم که نموند دو سه تا ازدندونام خورد شد بقیشون هم که سالمه سر این یکی خورد میشه اونایی هم که خرابن دیوونم میکنن میمیرم فقط
آروم سرفه کن اگه سخته بشین و کمرتو صاف کن فشار کمتر بیاد بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.