۱ پاسخ

فک کنم رگ سیاتیکه اگه میتونی تکون بخوری و دردش قابل تحمله استراحت کن بهتر شی
خودم تو بارداری قبلی اینطور شد سمت راست نمیتونستم پامو تکون بدم اصلا دکتر گفت سیاتیکته امپول اینا زدن استراحت کردم تا فردا بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری