۶ پاسخ

پریود نمیشی ولی احتمال آزاد شدن تخمک در هرشرایطی هست

ومنی که پریود نمیشدم چندماه و باردار شدم🙄

نه تازه چون رحم امادگی داره چه پری بشی چه نشی زودترباردارمیشی

ن هیچ ربطی نداره. من ۵‌ماه پریود نشدم. باردار شدم ماه پنجم

نه عزیزم

سلام چه ربطی داره اخه؟پریود نشدن فقط بخاطر بهم ریختن هورموناس

سوال های مرتبط

مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان آقا یاسین 🩵 مامان آقا یاسین 🩵 ۲ سالگی