۶ پاسخ

مامان اوکتای پسرتون برای راه رفتن بردی پیش دکتر چون منم تبریزم پرسیدم کدوم دکتر بردی چی گفت و بهش داد?

عزیزم ماله دندونه پسر منم همینطوری شده فعلا این چهاروزه دارم تحمل میکنم

مال دندونه پسر منم الان یک هفته است همین جوری میکنه یکسر بهانه گیری میکنه برا هرچی جیغ میکشه

مال دندونه عزیزم بداخلاق وبدخواب وخوراک میشن

یعنی کسی نیس جواب اینو سوال مو بده

چیزی هم بهش میگم قهر می‌کنه خودشو یا میزنه یا میکوبه زمین

سوال های مرتبط