من شنیدم یسریا میرن پیش روانپزشک میگن فوبیای زایمان طبیعی داریم دکتر براشون نامه مینویسه ک حتما باید سزارین بشه بیمارستان هم قبول میکنه این نامه رو.تنها خرجش ی ویزیت روانپزشکه
دعا کن بریچ بشه و همونجور بمونه😂
قبل زایمان هم سونو میشی هم nst
تا لحظه اخر سونو میکنن من خواهرم طبیعی بود رفت بیمارستان سونو کردن تا بچه چرخیده از پا شده. سزارین شد
😂😂😂😂
تو هم عین من از طبیعی میترسی و دنبال یه راه برای سزارینی؟؟؟
تا سه دور بچرخه عیبی نداره
سزارین. نمیکنن
مگ ک محکم بشه یا حرکاتش کم بشه
نمینویسن که 😂 بعد قبل زایمان بازم میبرن سونو
هعی منم خیلی فکرا ب سرم میزنه ولی آخرش یه صدایی تو گوشم میگه زهی خیال باطل🤣🤣
اگر راهی پیدا کردی حتتتتتما منم یا خبر کن
😐😐😐😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.