۹ پاسخ

من شنیدم یسریا میرن پیش روانپزشک میگن فوبیای زایمان طبیعی داریم دکتر براشون نامه مینویسه ک حتما باید سزارین بشه بیمارستان هم قبول میکنه این نامه رو.تنها خرجش ی ویزیت روانپزشکه

دعا کن بریچ بشه و همونجور بمونه😂

قبل زایمان هم سونو میشی هم nst

تا لحظه اخر سونو میکنن من خواهرم طبیعی بود رفت بیمارستان سونو کردن تا بچه چرخیده از پا شده. سزارین شد

😂😂😂😂
تو هم عین من از طبیعی میترسی و دنبال یه راه برای سزارینی؟؟؟

تا سه دور بچرخه عیبی نداره
سزارین. نمیکنن
مگ ک محکم بشه یا حرکاتش کم بشه

نمینویسن که 😂 بعد قبل زایمان بازم میبرن سونو

هعی منم خیلی فکرا ب سرم میزنه ولی آخرش یه صدایی تو گوشم میگه زهی خیال باطل🤣🤣
اگر راهی پیدا کردی حتتتتتما منم یا خبر کن

😐😐😐😂😂😂😂

سوال های مرتبط