۹ پاسخ

ولی واسه هفته ی آخر خوبه دهانه رحم تو باز میکنه

عزیزم چیزای خنکی بخور مثل عرق کاسنی تا گر گرفتگیت کم بشه
آناناس گرم هست گر گرفتگیت بدتر میشه بعد هم انقباض رحمی میگیری خطر داره

اناناس هایی مث شربت سن ایچ که همه شکر و مواد طعم دهنده و اسانس هستن فک نکنم جز دیابت ضرری داشته باشه ولی اناناس طبیعی انقباض داره

خودشو بخوری بهتره ، شربت قندتو بالا می‌بره موقع زایمان خوب نیس

زایمان زودرس میگیری یا بچه مدفوع میکنه نخور

آناناس ضررداره

دهانه رحم رو نرم میکنه خیلی مراقب باش

اصلا خوب نیست

اناناس تو بارداری اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان مهراد🐻🧸🤎 مامان مهراد🐻🧸🤎 ۳ ماهگی
مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو ۸ ماهگی