بچه ها شما ازین لاما بزرگ ها خریدین ؟ چن ؟عکسش میزارین

۱۰ پاسخ

من خریدم 700 تومن

من میخام زرافه بخرم بزرگشون دیشب قیمت گرفتم ۶۰۰ و خورده خیلی ناز بود

برامن این مدلیه خیییلی کیوتهه😍🥹
۶۹۰خریدم

تصویر

من سایز متوسطشو‌گرفتم چن ماه پیش ۹۰۰

تصویر

من غاز گرفتم

من سفارش دادم ۹۰ سانتی ۱ تومن

من زرافه خریدم

من نخریدم اما توی یه پیج دیده بودم قیمت گذاشته بود ۳ تا سایز بود از ۷۰۰ شروع شده بود تا ۱۱۵۰

من دایناسور گرفتم هم مبل هم راکرش

تصویر

ن من نخریدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی