۴ پاسخ

به نظرم از این پتو رو اندازای موسلین بگیر

من ازین موسلین ها میخوام بگیرم پسرم خرداد بدنیا میاد

من اینو خریدم کرمشو یدونم پتو دورپیچ بافت چون شهرمون سرده
تو هم از این بخر یدونم دورپیچ پارچه ای توی ستای بیمارستان هست خیلی گرم باشه اونم قابل استفادست

تصویر

میگن دور پیچ نوزادی

سوال های مرتبط

مامان جواد و جانا مامان جواد و جانا هفته بیست‌وسوم بارداری