۱۲ پاسخ

از تو بارداریم شرو شد
هنوزم هست

اره
هرروز دارمش

ا ره من شدید دارم الخصوص شب ها

منم اینطوری میشم دکترم فرستادم دکتر قلب پریروز رفتم گف فق برا استرس و اضطرابه 😫

اره خواهرهمش میرم حیات هوامیخورم بازمیام می‌شینم میبینم بازم همینه

خیلی🥲

طبیعیه منم اینجوری بود احساس می‌کردم قلبم میگیره نمیتونم نفس بکشم میرفتم بیرون هوای تازه بهم بخوره

منم تقریبا هم هفته شمام
نفسم بالا نمیاد و گاهی کم میارم

آره من از اولش داشتم هرچی میگذره بدتره

آره من داشتم و ضربان قلبم بالا بود دکتر تشخیص لخته شدن خون تو ریه داد که با اسکن و … متوجه شدن لخته تو ریه دارم البته من بارداری دوقلویی دارم

منم همینم الان چند هفته س خیلی بده گاهی احساس میکنم دارم خفه میشم

آره عزیزم منم همینطوری میشم گاهی
خیلیم سختهههه🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی