مامانا نی نی ۳۷ هفته میره دستگاه؟

۷ پاسخ

نه فک نمیکنم البته بازم بستگی به شرایط جنین داره که وزنش و‌تنفسش اوکی باشه

من دکترم بهم گفت وزنش اوکی باشه ۳۷ هفته تمام عملت میکنم.دیشب سونو اخرمو دادم خداروشکر وزنش خوب بود.پسر اولمم خودش زایمانم کرد ۳۶ هفته و پنج روز بود.این بارداریم از هفته ۲۷ ریسک زایمان زود رس داشتم پساری و استراحت مطلق سه ماه🫠دیگه خداکنه شنبه ک آخرین ویزیتمه خدا کنه سه روز دیگه عملم کنه

نه من ۳۷ هفته و ۱ روز زایمان کردم خدارو شکر دستگاه نرفت

ریش کامل باشه ‌. گریه کنه وسط گریه نفس کم نیاره . مدفوع نخوره ن نمیره

نه اصلا من سی وشیش زایمان کردم نرفت

احتمالا نه عزیزم
چون کامله

نه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی