۷ پاسخ

منمودختدم ۳۷ هفته و ۴ روز دنیا اومد نزدیک ۳ کیلو نرفت خدارو شکر

من پسر اولم ۳۵ هفته و ۴روز دنیا اومد کیسه آبم پاره شد دستگاه نرفت وزنشم ۲۷۱۰ بود

پسر من ۳۶ هفته دنیا اومد دسگاهم نرفت.فک کنم ۳۷ دیگه طبیعی باشه

نه عزیزم کامله دیگه نی نی ،از ۳۷ هفتگی نمیره دستگاه مگر اینک خدایی نکرده مشکل تنفس داشته باشه که دکتر ب من گفت به سن نی‌نی نیست ممکنه ۴۰ هفتگی هم بچه بره دستگاه

ببخشید ریه

اگه ریشه اش کامل شده باشه نمیره دستگاه

۳۶ هفته می‌ره

سوال های مرتبط