۲ پاسخ

امپول ریه زدین؟اگر زده باشین فکر مشکلی نیست ،فکر نکنم دستگاه بره چون تقریبا ۳۶هفته هست..من بارداری قبلیم امپول ریه نزده بودم ۳۳هفته بچم۱۳ روز nicu رفت

خواهر زاده منم ۳۵هفته و۵روز به دنیا اومد آمپول ریه نزده بود خداروشکر دستگاهم نرفت الانم ۱۶سالشه

سوال های مرتبط

مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 مامان 🌱🌼 هلسا و گلسا 🌼🌱 ۳ ماهگی