خانومای هم هفته ی من شماهم متوجه تکونای نینی نمیشید؟🥲م

۱۲ پاسخ

من ۲۷هفته هستم و کاملا حس میکنم تکون هاشو عملا بالا پایین میپره بچم شکمم تکون میخوره.اگه بگم از سونوی ان تی تکون هاش و حس میکردم میگید اشتباه میکنی،ولی واقعا حس میکردم.بچه اولم پسر بود و اصلا اینجوری نبود،اما دختر کاملا فرق داره برای من.من حتی سونوی قلب هفت هفته هم رفتم از قبلش تو شکمم نبض های ریز حس میکردم،از دکتر پرسیدم کفت خونرسانی به اون ناحیه زیاد شده بخاطر اینه.

من جفتم قدامیه و چند روزه تکوناشو حس میکنم🤗

سلام نه خیلی کم در حباب زدن

نه نمیشم🫠

من با اینکه جفتم خلفیه تازه دوروزه یه کوچولو متوجه میشم اونم روزی یه بار

من ۲هفته است متوجه میشم

منم هنوز احساسش نمیکنم ولی خیلی دوست دارم زود احساسش کنم

من متوجه میشم

اره منم‌حس نمیکنم‌

من جفتم خلفی هست این هفته یکم احساس میکردم خصوصا وقتی چیزی شیرین میخوردم

کم کم دیگه حسش میکنی

سلام
بستگی داره جفتتون خلفی باشه یا نه خلفی‌ها زودتر متوجه میشن و شکم دوم من خودم هفته ۱۷ متوجه شدم.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها👶🏻 مامان توت فرنگی ها👶🏻 هفته سی‌وششم بارداری