خانما برا سزارین دوم هم باید پول بدیم یا فقط اوله؟

۶ پاسخ

نه عزیزم اصلاچنین چیزی نیست بایدبدی
بیمارستان الان۴۲ت میگیره بغیرازدکترت

باید بدی پول رو راه نداره ندی بزور ازت میگیرن اینجوری 😤😤😤

بیشتر ندی کمتر نمیدی

پول ک باید بدی کم و زیادش هم بستگی داره کدوم بیمارستان بری و زیر نظر کدوم دکتر باشی

چرا ندی 🙄

تو ایران راه بری باید پول بدی کجای کاری😃😃😃

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی