من اولی راحت بودم دومین بچم خیلی سخت بود سزارین کردم خیلی اذیت شدم سومین بچه که ناخواسته بود واقعا آنقدر استرس دارم نمیدونم چکار کنم هی
نه
والا من خواهرم چهار تا سزارین انجام داده الحمدالله مشکلی نداره خدارو شکر
ابجیم اولی رواصلا نفهمید دومی همش شیاف میزد دردش بره
آره خیلی سختره من سربچه اولم خیلی راحت بودم دومی خیلی اذیت شدم
آره صدرصد درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.