اینکه میگن عوارض سزارین دوم خیلی بیشتر از اوله درسته؟

۵ پاسخ

من اولی راحت بودم دومین بچم خیلی سخت بود سزارین کردم خیلی اذیت شدم سومین بچه که ناخواسته بود واقعا آنقدر استرس دارم نمیدونم چکار کنم هی

نه
والا من خواهرم چهار تا سزارین انجام داده الحمدالله مشکلی نداره خدارو شکر

ابجیم اولی رواصلا نفهمید دومی همش شیاف میزد دردش بره

آره خیلی سختره من سربچه اولم خیلی راحت بودم دومی خیلی اذیت شدم

آره صدرصد درسته

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری
مامان آریا وخواهرش مامان آریا وخواهرش هفته بیست‌وپنجم بارداری