خانما برا آنومالی هم آزمایش باید بدیم؟؟؟

۵ پاسخ

من دکترم گفت بده با یه پزشک دیگه صحبت کردم گفت نیازی نداری انجام بدی مگه اینکه خودت بخوای منم انجام نمیدم دیگه

اگر ان تی خوب نباشه مینویسن فکر کنم

من ۱۶ هفته انجام دادم

اگه جواب سونو و آزمایش ان تی خیلی خوب باشه معمولا نمینویسن.مثلا دکتر من گفت اگه دوس داشتی انجام بده و من انجام ندادم

بستگی به پزشکتون داره که براتون بنویسه یا نه.من دکترم نوشته بودن برام

سوال های مرتبط

مامان آهو خانوم مامان آهو خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری