خانم ها شماهم رابطه دارین؟؟؟؟؟

۱۵ پاسخ

من دارم ولی خیلی زیاد ن هرازگاهی

منم دارم اما هر هفته یا ده روزی یکبار

نه
من جدای از اینکه استراحت میکردم و رابطه نداشتم حس جنسیم رو هم از دست دادم دوست ندارم دیگه 😶

نه ندارم

من ک میترسم سر قبلی اینطور نبودم ولی الان نداریم

من دارم هفته ای یک یا دوبار
ولی خودم دیر به دیر ارضا میشم
رابطه هم طولانی مدت نیست

منک داشتم جفتم اومد پایین الان دگ واقعا شوهرم همکاری میکنع ولی خب بازم بدون هیچی ک نمیش طاقت نمیاره اصلا

نه بابا مگه میتونم با این شکم 😵‍💫🤣

خداروشکر من اصلا نه خونریزی نه لک بینی شوهرم هر یک هفته یکبار میاد پیشم از کارش چون اون تهران من زنجان ولی عوض اون یک هفته رو تو یه شب پس میدم پدرم در میاد😂😂

بله، دکتر منعی نکرده بود از اول

من از وزیر که فهمیدم باردارم تااالان رابطه نداشتم

نه ما خواهر برادر شدیم 😂

اره عزیزم ماهی یکبار 😂الان که دوماهی هست رابطه نداریم فکر کنم عنکبوت بسته

نه.
منع شدیم از اولش😂

بللله

سوال های مرتبط

مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری