۳ پاسخ

من زیر دلم خیلی درد میکنه میشینم بدتر میشه هم دراز کشم

آره عزیزم منم از داخل رحمم خیلی درد داره وقتایی که نشستم میخوام بلند بشم یا وقتی خوابم میخوام غلت بزنم حتی بعضی اوقات که پیاده روی میکنم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیاراد🥑🩵👶 مامان نیاراد🥑🩵👶 ۴ ماهگی
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرها🩵 مامان گل پسرها🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری