مامانای شس ماهه درد شکمی دارید؟ طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره منم دارم

انقباض + پهلو درد+ کمر درد + واژن درد
همه شو دارم ولی به کارات برس و خودت و سرگرم کن بیخیال بشی خوب میشه عزیزم استرس بیشترش میکنه💋😘

دقیقا کمر درد دارم و انقباضات
خیلی استرس دارم

من دارم ..انقباض زیر دلم تا دلت بخاد ..

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد