خیلی درد شکمی دارم طبیعیه؟

۷ پاسخ

هفته ۱۹هستی منم همچنین
درد کمر یهویی درد شکم ازینور ب اونور سنگینی شکم مخصوص رو مثانه حس میکنم ی چیزی زیره
توام چنین علائم داری؟

نترس منم هر روز دارم

شیاف بزار اگ‌ تا فردا خوب نشودی برو پیش دکترت

شاید غذای نفاخ خوردی

اگه با استراحت خوب میشه چیزی نیست

کار سنگین کردی ؟

اگه خیلی زیاده طبیعی نیس
برو دکتر حتما

سوال های مرتبط

مامان مامان میران مامان مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجك ها مامان وروجك ها روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری