بیسکوییت مادر اصلا ارزش غذایی نداره، خواهشا نده
برا یه بیسکویت چتونه
اختیار بچه خودش داره
🤐🤐🤐
پسر من خیلی دوست داره من یه وعده سرلاک یه وعده بیسکوییت مادر میدم .اینایی ام که میگن ارزش غذایی نداره چطور قدیم زه ما میدادن
اصلا بیسکوییت چیز مفیدی نیست فقط شکم بچه رو پر میکنه چیزای مقوی بهش بده
بیسکویت مادر اولا اصلا خوب نیس بعدا از ۸ماهگی میشه بیسکویت مادر داد الان فقط فرنی وحریره صبحونه باید بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.