۱۲ پاسخ

نه چون هی میپره تو گلوش...یکی دوبار امتحان کردم خیلی بد بود برا خودمم سخت بود
نشستنی راحتترم

اره اول بچه رو ب پهلو بزار که تو گلوش نبپره بعد دراز بکش کنارش شیر بده بهش من شبا اینجوری شیر میدم بهش تو‌روز میشینم رو‌خودم که ب هر دوتا جور عادت کنه بخوره بعد سختم نشه

اره،کلا عادت کرده به حالت خوابیده،فقطم اونجوری خوابش میبره

انقد میشینم تموم لگن کمر و پاهام بی حس میشه

اگه ریفلاکس نداره میتونی بدی به شرطی که یکم زیر سرشو بلند کنی نپره گلوش

سلام نه برای رفلاکس خوب نیست

چند روز پیش برا اولین بار تو حالت خوابیده شیرش دادم

نه خوابيده اصلا نده

پس چرا میگن خطرناکه؟

اره همیشه کلا از اول دراز کشیدم دادم بهش

من بلد نیستم وگرنه میدادم

اره ولی عادت کرده خیلی بده همش باید زیر سینم باشه مخصوصا صبح

سوال های مرتبط