۶ پاسخ

من از روزی ک دنیا اومد خابیده شیر میدادم

من ازاول خوابیده بهش شیر دادن تاالان نشسته اصلا نمیتونم مگه خوابیده بده؟؟؟من نمیدونستم

وایی من هنوزم نصف شب میشینم بغلش میکنم میخوره بعد میزارم سرجاش😐نمیدونم چرا خوابیده اصلا نمیتونم

والا من اصلا بغل نمیگیرم
نمی‌دونم درست غلط بودنشو‌ ولی حس‌میکنم بدش میاد توی بغل

بعد از ۵ ماهگی درسته همین کارو بکنی عزیزم فعلا بغل بگیری بهتره

نه هنوز کوچولوئن بغل میکنم شیر میدم

سوال های مرتبط